dijous, 15 d’abril del 2010

nou bloc Ecosocialistes d'Horta Guinardó

Avui vull aprofitar per anunciar la creació d'un nou espai de debat i reflexió: el nou bloc Ecosocialistes d'Horta Guinardó.
Aquest nou bloc té voluntat de ser un espai obert i participatiu on poder plantejar totes aquelles qüestions, debats, opinions i reflexions que ens preocupen i ocupen a la gent d'esquerres, ecologistes, catalanistes i feministes.
També és un espai on tractar tots aquells temes que tenen a veure amb els nostres barris, amb les actuacions que s'hi han fet, les que s'hi fan i les que s'hi faran, des de la perspectiva ecosocialista, que avui encapçala la regidoria d'Horta Guinardó amb la nostra companya Elsa Blasco.
Un espai, en definitiva, on donar a conèixer la visió de l'esquerra verda nacional, i on tothom qui ho vulgui hi pugui dir la seva i plantejar els debats que consideri, ja sigui escrivint algun article o fent comentaris i aportacions als articles d'altri.
En qualsvol cas, vull felicitar les persones que han creat aquest nou bloc, i animar tothom a participar-hi activament. Em sembla un gran encert i ben segur que en seré una lectora habitual.

5 comentaris:

joan ha dit...

Esperem que esdevingui un espai real de debat i un punt de trobada més. Ah, i no només espero que en siguis lectora habitual, sinó que en siguis una publicadora més!

Anna Mir ha dit...

Joan, no prometo res, que amb prou feines tinc temps d'actualitzar el meu propi bloc molt de tant en tant...

Anònim ha dit...

hola, bueno, yo soy del sur asi q no entiendo nada xD pero me encantaria conocer a gente como tu, gente intelectual con quien poder compartir ciertas cosas... es una necesidad. te invito a q me agregues a msn, no se me ocurre otra manera zaratustra1984@hotmail.com

Anònim ha dit...

Podries escriure de tan en tant,no? pensava que amb el sou i la vidorra de "assessora de joan saura" (ja, ja i ja) escriviries mes sovint, sobretot copiant coses que fan els altres

Anònim ha dit...

Por favor, si eres de las personas que piensas que los políticos nos toman el pelo y nos utilizan con fines electoralistas, VOTA EN BLANCO.
Si quieres demostrarles que estás descontento/a con lo que hacen, de la manera que lo hacen y como nos quieren manipular, VOTA EN BLANCO.
Ten presente que ellos no te quieren a ti, sino tu voto, y solo se acuerdan de nosotros (los ciudadanos) cada vez que hay elecciones.
No te dejes engañar por los que dicen que el voto en blanco favorece a la mayoría, no es cierto. EL VOTO EN BLANCO ES UN VOTO DE CASTIGO PARA QUE NO NOS TOMEN MÁS EL PELO.
Queremos debates constructivos y queremos realidades y no promesas que no se cumplen. Y además, queremos “llegar a final de mes”. Es un hecho constatado que en el resto de países europeos, la vida no se ha encarecido tanto.
NO ES LO MISMO ABSTENERSE QUE VOTAR EN BLANCO.
De hecho, los medios de comunicación (manipulados por los partidos de un bando u otro), silencian los votos en blanco, pero entre todos tenemos que intentar alcanzar un número lo suficientemente importante para que de una vez por todas, SE PONGAN LAS PILAS.
Por un futuro mejor, por el tuyo y de tus hijos si los tienes, VOTA EN BLANCO.